Werken bij
T-Mobile Nederland

Customer Value Manager Analyst

Marketing | Den Haag | | Full-time


Ben jij die ambitieuze, gedreven en klantgerichte professional met commerciële kwaliteiten op zoek naar een baan als Customer Value Management Analyst voor de consumer markt? Dan is T-Mobile op zoek naar jou!

Organisatie

T-Mobile is niet zomaar een telecombedrijf. Als onderdeel van Deutsche Telekom neemt T-Mobile een belangrijke positie in op het gebied van mobiel internet. Wij verbinden mensen door het snelste 4G netwerk beschikbaar te stellen aan onze klanten. Elke dag weer. Met ruim 1450 enthousiaste collega’s zorgen we ervoor dat onze klanten waar ook ter wereld in contact kunnen zijn met hun dierbaren en zakelijke relaties. Super snel en zonder gedoe. T-Mobile verbindt. Verbind jij je aan T-Mobile?

Afdeling

De afdeling Consumer Marketing B2C is P&L verantwoordelijk voor het complete consumentensegment van T-Mobile. Samen zorgen we onder andere voor productontwikkeling, prijsstelling, market launches, klanttevredenheid en campagnes.

Binnen deze afdeling zijn we op zoek naar een Customer Value Management Analyst die ons gaat helpen vele ideeën en ambities te realiseren en te implementeren. Om deze functie tot een succes te maken, ben je zelfstandig en weet je met daadkracht acties om te zetten in resultaat. Op de afdeling Consumer Marketing werken we volgens de agile manier, met multidisciplinaire squads.

Functie

Als CVM Analyst ben je verantwoordelijk voor onze campagnes. Met jouw scherpe analyses zorg je dat deze steeds effectiever worden, je adviseert proactief op het gebied van CRM en geeft je sturing aan nieuwe of verbeterde producten. Je houdt je daarnaast bezig met campagnes/analyses die gericht zijn op het genereren van nieuwe klanten.

Je werkt in een multidisciplinaire squad waarin je volgens de agile methodiek gezamenlijk werkt aan de doelen van de squad. De squad is onderdeel van de Tribe New Customers en heeft een duidelijke focus op het acquireren van nieuwe klanten en lead generatie.
Daarnaast bewaak je met collega CVM Analysten de consistentie van alle campagnes en breng je ons CRM landschap als geheel naar een hoger niveau

Functie eisen

Wat breng je mee?

Als Customer Value Management Analyst ben je een echte teamspeler die het enorm leuk vindt om klantwensen te vertalen naar oplossingen die het verschil kunnen maken.

Daarnaast ben jij:

Om deze functie tot een succes te maken, ben je zelfstandig, heb je passie voor de klant, ben je proactief en weet je met daadkracht acties om te zetten in resultaat. Je bent een enthousiaste persoonlijkheid die over overtuigende kwaliteiten beschikt en energie krijgt van samenwerking met meerdere disciplines.

Jouw professionele ontwikkeling wordt gestimuleerd door te werken in een omgeving van enthousiaste collega’s en onze agile projecten.

Wat staat er op jouw cv

Wat wellicht niet op jouw CV staat maar waar jij jezelf wel in herkent

Wat bieden wij?

T-Mobile biedt haar medewerkers een uitstekend salaris aan en zeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Wij vinden zowel persoonlijke als professionele groei en ontwikkeling zeer belangrijk waarbij uitstekende kansen worden geboden om jezelf te ontwikkelen. Werken bij T-Mobile betekent werken in een uitdagende dynamische omgeving, met een netwerk van hoog

gekwalificeerde collega’s. In hechte samenwerking met je leidinggevende kan je je eigen carrière vormgeven binnen onze organisatie.

Direct solliciteren of meer weten?

Voor meer informatie over deze vacature kun je terecht bij Tim van Rijk via Tim.van.Rijk@T-Mobile.nl.

Ben jij de Customer Value Management Analyst die wij zoeken? En sluit jouw profiel naadloos aan op onze vacatureomschrijving? Dan ontvangen wij graag jouw CV en een korte motivatie.

SOLLICITEER