Werken bij
T-Mobile Nederland

Pricing Manager

Marketing | Den Haag | 5-8 jaar | Full-time


T-Mobile heeft stevige ambities. We groeien snel in de mobiele markt en zijn hard op weg om ook op de vaste markt een toonaangevende speler te worden. Om ons te helpen onze doelstellingen waar te maken zoeken we Pricing Manager die het verschil wil maken.
T-Mobile is niet zomaar een telecombedrijf. Als onderdeel van Deutsche Telekom neemt T-Mobile een belangrijke positie in op het gebied van mobiel internet. Wij verbinden mensen door het snelste 4G netwerk beschikbaar te stellen aan onze klanten. Elke dag weer. Met ruim 1450 enthousiaste collega’s zorgen we ervoor dat onze klanten waar ook ter wereld in contact kunnen zijn met hun dierbaren en zakelijke relaties. Super snel en zonder gedoe.

T-Mobile verbindt. Verbind jij je aan T-Mobile?

Afdeling
Je komt te werken op de afdeling Marketing B2C. Met je collega’s ben je volledig P&L-verantwoordelijk voor het consumentensegment van T-Mobile. Samen zorgen we onder andere voor positionering in de markt, productontwikkeling en lancering, prijsstelling, kanaaldistributie, klanten- werving en -behoud, XU-sell, klanttevredenheid en campagnes.
De afdeling is verdeeld in de tribes ‘New’ en ‘Existing’ customers. Hierbinnen werken we in multidisciplinaire squads. Deze squads werken volgens de agile methodiek aan concrete doelen die rond een duidelijke missie zijn geformuleerd.
Daarnaast bestaat de afdeling uit de teams pricing en channel management en hebben we een Future Lab voor innovatie.

De functie:
In deze functie speel je een belangrijke rol bij het bepalen van financiële prestaties van T-Mobile. De focus van je prijsportfolio is de consumentenmarkt. Het doel is om de omzet en verbruik per klant te optimaliseren, zowel op korte als op lange termijn. Jouw expertise is essentieel als het gaat om het lanceren van nieuwe producten of het herzien van de prijsstrategieën van producten uit het verleden. Om succesvol te zijn in de positie, ken je de markt tot in de puntjes door; het voortdurend analyseren van consumentengedrag, volgen van markttrends en technologische ontwikkelingen. Tevens ken je de juridische context waarbinnen T-Mobile opereert. De key-vraag hierbij is: Hoe worden onze producten gebruikt en hoe zullen ze dat in de toekomst blijven doen? In deze functie ben je onder andere betrokken bij de volgende aspecten:

Wat breng je mee
Om succesvol te zijn in deze functie is het noodzakelijk dat de kandidaat out of the box kan denken, analytisch en resultaatgericht is. De kandidaat dient aantoonbare ervaring te hebben met het omgaan van complexe commerciële en financiële situaties en projectbeheer, zowel zelfstandig als in teamverband. Wij zijn op zoek naar een kandidaat die voldoet aan de volgende competenties:

Wat bieden wij?
T-Mobile biedt haar medewerkers een uitstekend salaris aan en zeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden. T-Mobile vindt zowel persoonlijke als professionele groei en ontwikkeling zeer belangrijk waarbij uitstekende kansen worden geboden om jezelf te ontwikkelen. Werken bij T-Mobile betekent werken in een uitdagende dynamische omgeving, met een netwerk van hoog gekwalificeerde collega’s. In hechte samenwerking met je leidinggevende kan je je eigen carrière vormgeven binnen onze organisatie.

Voor meer informatie over deze vacature kun je terecht bij Elisa Middendorp via elisa.middendorp@t-mobile.nl 

SOLLICITEER