Zoeken naar

    Zoeken naar

      De beste service.
      Het begint bij jou

      Soms gaat er iets niet helemaal zoals een klant wil. Dat kan. Bij veel bedrijven lopen klanten dan direct tegen een muur op. Jij doet dat anders. Met lef en verantwoordelijkheid ga jij het gesprek persoonlijk aan. Help jij met service die de klant nooit vergeet.
      Onze vacatures
      De beste service: simpel & persoonlijk

      Een lastige factuur of geen internet op de telefoon? Een klant die niet kan doen wat hij wil doen, neemt contact met ons op. Werken bij T-Mobile Customer Service betekent dat jij het probleem van de klant 180 graden draait. Soms door een verrassende oplossing, die niet in de boekjes staat. Maar altijd door het simpel en persoonlijk te houden. Dat is verantwoordelijkheid. En de klant gaat verder met een glimlach op het gezicht.

      Quote

      “Tijdens het introductie
      programma word je helemaal meegenomen in de wereld van Customer Service.”

      Amrit, Customer Service Medewerker

      Teamwork

      De beste service begint bij jou. En jij bent 1-op1 in gesprek met de klant. Klopt. Maar, jouw werk blijft niet onopgemerkt. Elke dag ben jij met je team aan de slag voor de beste beleving van de klant. Je praat met je collega’s, je manager. Notities maken, ervaringen uitwisselen, tips delen en natuurlijk ook gewoon een goede tijd hebben met elkaar: teamwork. Ook dat is werken bij T-Mobile Customer Service.

      Waarom wachten?

      Contact ons

      Het beste aanbod

      Webcare Specialist

      Customer Service Den Haag Bekijk de vacature

      Keten Manager

      Customer Service Den Haag Bekijk de vacature
      Alle vacatures