De beste service.
Het begint bij jou

Soms gaat er iets niet helemaal zoals een klant wil. Dat kan. Bij veel bedrijven lopen klanten dan direct tegen een muur op. Jij doet dat anders. Met lef en verantwoordelijkheid ga jij het gesprek persoonlijk aan. Help jij met service die de klant nooit vergeet.
Onze vacatures
De beste service: simpel & persoonlijk

Een lastige factuur of geen internet op de telefoon? Een klant die niet kan doen wat hij wil doen, neemt contact met ons op. Werken bij T-Mobile Customer Service betekent dat jij het probleem van de klant 180 graden draait. Soms door een verrassende oplossing, die niet in de boekjes staat. Maar altijd door het simpel en persoonlijk te houden. Dat is verantwoordelijkheid. En de klant gaat verder met een glimlach op het gezicht.

Quote

“Tijdens het introductie
programma word je helemaal meegenomen in de wereld van Customer Service.”

Amrit, Customer Service Medewerker

Teamwork

De beste service begint bij jou. En jij bent 1-op1 in gesprek met de klant. Klopt. Maar, jouw werk blijft niet onopgemerkt. Elke dag ben jij met je team aan de slag voor de beste beleving van de klant. Je praat met je collega’s, je manager. Notities maken, ervaringen uitwisselen, tips delen en natuurlijk ook gewoon een goede tijd hebben met elkaar: teamwork. Ook dat is werken bij T-Mobile Customer Service.

Waarom wachten?

Contact ons

Het beste aanbod

Backoffice Medewerker (38 uur)

Customer Service Den Haag Bekijk de vacature

B2B Customer Contact Advisor

Customer Service Den Haag Bekijk de vacature

Customer Contact Advisor Arnhem (32 uur)

Customer Service Arnhem Bekijk de vacature

Customer Contact Advisor Den Haag (32 uur)

Customer Service Den Haag Bekijk de vacature
Alle vacatures