Werken bij
T-Mobile Nederland

eService & Content Manager

| Den Haag | 2-5 jaar | Full-time


Met wie kom je te werken als eService & Content Manager?

Je komt te werken in een jong team met digitale experts. Een team dat ernaar streeft om samen de beste online klantervaring te creëren voor zakelijk Nederland. Dat naast het harde werken ook graag samen plezier maakt. 

Rens: onze salestijger is verantwoordelijk voor de Online webshop en de strategie van Online marketing. Armand: deze man is een kunstenaar in html en treedt op als de front-end koning van het team. Nick: de creatieve man van onze club, hij tovert met woorden en visuals. Met deze man ga je voornamelijk veel samenwerken. Kelly: onze voormalige data-analist richt zich op het verbeteren van onze online marketingwereld. Stefanie: onze selfservicespecialist houdt zich bezig met het reduceren van negen selfserviceportals naar één, een hele uitdaging! Zij zoekt een nieuw sparringpartner waarmee ze – naast de selfservice optuigen – samen in onze massagestoelen kan ontspannen! Marc: mag zich als lead bezighouden met het managen deze digitale club en weet als geen ander klantgerichte functionaliteiten te bouwen met de agile-development teams. Boris: onze opperbaas, digital & klantliefhebber! Als directeur verantwoordelijk voor B2B Klantenservice, Telesales, Digital & Development.

Wat ga je doen?
Je beheert samen met Nick de zakelijke website en maakt deze nóg beter. We hebben namelijk onlangs een volledige UX-geoptimaliseerde redesign van de website achter de rug en pakken door met optimalisatie op basis van klantfeedback, nieuwe innovaties en data-gedreven personalisatie. Ook lanceren we steeds nieuwe campagnes, producten en diensten. Binnen een projectteam bekijk je hoe we alle informatie aantrekkelijk kunnen verpakken en hoe we de kanalen op elkaar kunnen afstemmen, zodat we de beste klantervaring realiseren op alle kanalen.

Naast het managen van de website, treed je op als één van de hoofdredacteuren voor ons online B2B-contentplatform Founders. Samen met een select team van content experts breng je dit platform naar een hoger niveau. Ook werken we aan innovatieve ideeën om met behulp van digitale tools onze sales en service mensen beter te faciliteren in hun werk. Ook hierin speel je een belangrijke rol op het gebied van strategie en tactiek met betrekking tot content en design. Tot slot zal je in deze rol ook de lead worden van onze virtuele Content Squad, die verspreid is door de verschillende segmenten en afdelingen binnen ons bedrijf. Deze squads zijn in nauwe samenwerking met onze Brand- & Communicatie-afdeling opgericht en in het leven geroepen om maximale consistentie te waarborgen over onze kanalen. Kortom, als websites, schakelen met stakeholders, content en digitale innovaties je forte zijn, is deze baan je op het lijf geschreven.

Wat verwachten wij van jou?
Je moet aantoonbare ervaring hebben op het digitale vlak, bij voorkeur bij een leidend merk met content als driver van de business. Je neemt ownership en weet projecten van A naar B te begeleiden. Je moet een verbinder zijn tussen de verschillende stakeholders, afdelingen en partners. Je dient klantcentraal te denken in alles wat je ontwikkelt. Je hebt een gezonde dosis zelfkennis en humor. En houdt van koffie- en theedrinken of lunchen met collega’s. Ervaring met CMS-systemen, Office, en andere online tools die we nodig hebben om digitaal te groeien is een pre.

Wat hebben we jou te bieden:
Naast leuke en gedreven collega’s in een zeer dynamisch team, kunnen wij je het volgende bieden:

Ben jij geïnteresseerd in deze rol? Dan zien wij je sollicitatie graag tegemoet, mocht je nog vragen hebben,
neem dan contact op met: elisa.middendorp@t-mobile.nl 

SOLLICITEER